دوره 29، شماره 4 - ( ماهنامه تیر 1397 )                   جلد 29 شماره 4 صفحات 305-316 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Fereidoni J, Baniadam I, Tadayyon N. Students' Attitudes toward Grammar Translation Method (GTM) and Communicative Language Teaching (CLT) in English for Specific Purposes (ESP) Courses in Urmia University of Medical Sciences (UMSU). J Urmia Univ Med Sci. 2018; 29 (4) :305-316
URL: http://umj.umsu.ac.ir/article-1-4275-fa.html
فریدونی جاوید، بنی آدم اسماعیل، تدین نفیسه. بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی علوم پزشکی ارومیه از دو روش آموزش استاد محور و دانشجو محور در درس زبان تخصص . مجله پزشکی ارومیه. 1397; 29 (4) :305-316

URL: http://umj.umsu.ac.ir/article-1-4275-fa.html


دکترا علوم پزشکی ارومیه ، javid.fereidoni@com
چکیده:   (85 مشاهده)
.
واژه‌های کلیدی: Teaching style، methodology، learners، satisfaction، GTM، CLT
متن کامل [PDF 444 kb]   (58 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي(توصیفی- تحلیلی) | موضوع مقاله: عمومى

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله پزشکی ارومیه می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | URMIA MEDICAL JOURNAL

Designed & Developed by : Yektaweb