دوره 29، شماره 4 - ( ماهنامه تیر 1397 )                   جلد 29 شماره 4 صفحات 316-305 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Fereidoni J, Baniadam I, Tadayyon N. Students' Attitudes toward Grammar Translation Method (GTM) and Communicative Language Teaching (CLT) in English for Specific Purposes (ESP) Courses in Urmia University of Medical Sciences (UMSU). Studies in Medical Sciences 2018; 29 (4) :305-316
URL: http://umj.umsu.ac.ir/article-1-4275-fa.html
فریدونی جاوید، بنی آدم اسماعیل، تدین نفیسه. بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی علوم پزشکی ارومیه از دو روش آموزش استاد محور و دانشجو محور در درس زبان تخصص . مجله مطالعات علوم پزشکی. 1397; 29 (4) :305-316

URL: http://umj.umsu.ac.ir/article-1-4275-fa.html


علوم پزشکی ارومیه ، javid.fereidoni@com
چکیده:   (4877 مشاهده)
.
واژه‌های کلیدی: Teaching style، methodology، learners، satisfaction، GTM، CLT
متن کامل [PDF 444 kb]   (4991 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي(توصیفی- تحلیلی) | موضوع مقاله: عمومى

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مطالعات علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Studies in Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb