دوره 29، شماره 4 - ( ماهنامه تیر 1397 )
جلد 29 شماره 4 صفحات 316-305
|
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی رضایت مندی دانشجویان پزشکی علوم پزشکی ارومیه از دو روش آموزش استاد محور و دانشجو محور در درس زبان تخصص
جاوید فریدونی
*
،
اسماعیل بنی آدم
،
نفیسه تدین
علوم پزشکی ارومیه ،
javid.fereidoni@com
چکیده:
(5635 مشاهده)
.
واژههای کلیدی:
Teaching style
،
methodology
،
learners
،
satisfaction
،
GTM
،
CLT
متن کامل
[PDF 444 kb]
(5383 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي(توصیفی- تحلیلی)
| موضوع مقاله:
عمومى
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.